Kaffeabonnement
Med vores kaffeabonnement får du friskristet kaffe leveret lige til døren, med fast levering 1 eller 2 gange om måneden. Når du køber kaffe på abonnement hos os, så har du mulighed for at prøve forskellige lækre kaffetyper ved hver levering. Vi har sammensat en række forskellige abonnementspakker, så der er noget til ethvert behov, uanset om det er kaffe til kontoret eller espressomaskinen derhjemme. Glæd dig til at modtage friskristet kaffe af høj kvalitet direkte med posten - det er både nemt og billigt. Læs mere om vores abonnement på kaffe nederst på siden.


Kaffeabonnement med levering 1 eller 2 gange om måneden
Når du tilmelder dig et kaffeabonnement hos os, så kan du vælge om du ønsker levering hver 14. dag eller én gang månedligt. Med kaffe på abonnement er du sikker på altid at have friskristede kaffebønner på kontoret eller derhjemme.
Du kan vælge lige præcis den type kaffebønner som du ønsker, og du kan også vælge om du ønsker 1 kg, 2 kg eller 3 kg kaffebønner leveret ad gangen.
Vores kaffeabonnement er uden binding
Vores kaffeabonnement er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges, og du kan altid opsige dit abonnement fra måned til måned. Ønsker du at opsige dit abonnement inden næste levering, så skal du huske at gøre det senest 5 dage efter at du har modtaget den seneste levering.
Vores kaffeabonnementer er forudbetalte, og beløbet trækkes derfor løbende på dit kort. Du kan altid ændre informationer og indstillinger for dit kaffeabonnement under Min konto > Mit abonnement.
Læs mere i vores handelsbetingelser og abonnementsvilkår.
Med vores kaffeabonnement får du forskellige slags kaffe
Med et kaffeabonnement fra Emofabrik.dk er du sikret god variation i din kaffe. Vi gør vores bedste for at variere den kaffe som vi sender afsted fra gang til gang, således at du ikke kører fast i den samme slags kaffe. Når du bestiller dit kaffeabonnement, så kan du vælge om du ønsker kaffebønner til filter- eller stempelkaffe, kaffebønner til espresso, eller en mix-pakke med begge typer kaffe.
Med kaffe på abonnement får du altid helt friske kaffebønner
Friskristet kaffe smager helt klart bedst, sådan er det bare! Derfor sikrer vi også, at den kaffe som vi leverer i vores kaffeabonnement er så frisk som overhovedet muligt:
- Kaffe til filter- og stempelkaffe er højst 15 dage fra ristedato
- Kaffe til espresso er højst 30 dage fra ristedato
Det er dog vigtigt at kaffebønnerne får mulighed for frigive kuldioxid efter ristningen, hvorfor vi altid anbefaler at du tjekker ristedatoen på dine kaffebønner lige når du modtager dem, og sikrer at kaffen har haft mulighed for at hvile i tilstrækkeligt lang tid, inden du tager hul på posen og begynder at bruge bønnerne. Når kaffebønnerne har haft tilstrækkeligt med tid til at hvile, så er du nemlig sikret helt optimal aroma og smag.
Det er dog forskelligt, hvor lang tid kaffebønnerne skal have til at frigive kuldioxid, afhængigt af ristningsgraden. Tommelfingerreglen er som følger:
- Lys- og mellemristede kaffebønner (kaffe) bør hvile mindst 7 dage inden brug.
- Mellem og mørkristede kaffebønner (espresso) bør hvile mindst 15 dage inden brug.
I de fleste tilfælde vil kaffen have haft tilstrækkelig hviletid når du modtager din abonnementspakke, men det er altid en god idé lige at tjekke for en sikkerheds skyld.
Giv et kaffeabonnement som gave
Du har også mulighed for at give et af vores kaffeabonnementer som gave, til én du holder af. Med kaffe på abonnement kan du sørge for, at modtageren altid har frisk kaffe på lager. Samtidig er det også en speciel gave, som gør at modtageren jævnligt bliver mindet om at du tænker på ham eller hende. Når du bestiller et kaffeabonnement til en anden end dig selv, så skal du blot huske at skrive modtagerens oplysninger under leveringsadresse.